CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, August 29, 2009

သ႔ူရဲ႕ကၽြန္မ

anime couple Pictures, Images and Photos


သူကကၽြန္မကိုအလြန္တရာမွနားလည္ေပးႏိုင္လြန္းေသာသူတစ္ေယာက္ေပါ့
သူနားလည္ေပးႏိုင္တာကေတာ့ကၽြန္မကိုခ်စ္လွပါတယ္ဆိုတဲ့
ေယာက်ၤားေတြအားလံုးထက္ကိုနားလည္ေပးႏိုင္တာပါ
ကၽြန္မအသံကၽြန္မစာအေရးအသားေတြၾကည့္ၿပီးစိတ္ညစ္ေနတာသိၿပီး
နားလည္ေပးသလိုကၽြန္မစိတ္ညစ္ေစမယ့္စကားစိတ္ရွဳပ္ေစမယ့္
စကားတခြန္းမွ်ကိုဘယ္တုန္းကမွလည္းမေျပာခဲ့ဘူးပါဘူး...
စိတ္ညစ္ေနတာသိရင္ေတာင္ဘာေၾကာင့္စိတ္ညစ္သလဲဆိုတာကိုလည္း
အတင္းအက်ပ္မေမးခဲ့ဘူးေျပာျပေစခ်င္တယ္ဆိုတဲ့ပံုစံနဲ႔ပဲေမးခဲ့တယ္ေလ
ကၽြန္မကေတာ့သူ႔ကိုအၾကိမ္ၾကိမ္ဂရုမျပဳခဲ့ပါဘူးဒါကိုလည္းသူသိပါတယ္
ဒါေပမယ့္သူကေတာ့ကၽြန္မကိုအၾကိမ္၁၀၀မကေဖးမခဲ့တယ္
သူ႔အေပၚကၽြန္မဆိုးခဲ့သလို၊မေကာင္းခဲ့ပါဘူး
သူကေတာ့ဒါေတြကိုလည္းနားလည္ေပးျပန္ေသးတယ္
ဘယ္တုန္းကမွကၽြန္မကိုမရစ္ခဲ့သလို၊စိတ္အေႏွာင့္ယွက္ေလး
တစ္ခုေတာင္မေပးခဲ့ပါဘူးေလ။ေၾသာ္..မေန႔ကလည္းကၽြန္မစိတ္ညစ္တာ
သူ႔ကိုမေျပာပဲသူဘယ္လိုမ်ားသိပါလိမ့္ ?
ဒီေလာက္ေတာင္နားလည္ေပးႏိုင္တဲ့သူ႔ကိုတခါတေလေတာ့လည္း
စိတ္တိုမိျပန္တယ္အဲေလာက္ေတာင္သေဘာထားၾကီးလြန္း
စိတ္မဆိုးတတ္လြန္းလို႔ဘုန္းၾကီး၀တ္ပါလားလို႔ေတာင္
ကၽြန္မနဲ႔အမတို႔ကစေနၾကေသးတယ္
အဲ..သူ႔စိတ္ကလည္းတစ္မ်ိဳးေနာ္ကၽြန္မနဲ႔မွမဆိုးတတ္တာ
သူမ်ားနဲ႔ေတာ့စိတ္ေတြဆိုးလို႔တစ္ခါဆြဲထိုးလိုက္ေသးဆိုပဲ
ခုခ်ိန္ထိေတာ့...ကၽြန္မရဲ႕သူမဟုတ္ေသးေပမယ့္
သူ႔ရဲ႕ကၽြန္မကေတာ့ျဖစ္ေနတာပဲေလ..................

မခ်စ္ရ

4 comments:

ေကာင္ေလးငယ္ said...

သူ႔ရဲ႕ကြ်န္မေတာင္ ၿဖစ္ေနေသးတာ ကြ်န္မရဲ႕သူက ၿဖစ္ေသးဘူးလား ၿမန္ၿမန္ၿဖစ္လိုက္ေတာ့ေလ..ေတာ္ၾကာေနာက္က်ေနဦးမယ္ေနာ္...... အပ်ိဳၾကီး

ေဆာင္းႏွင္းေဝ said...

(ပ)မရလို႔႔ၿပန္လစ္ၿပီး.....ညီေလးေၿပာသလို႔ပဲေပါ့ေနာ္...

ျမစ္က်ဳိးအင္း said...

မၾကာခင္မွာ ဆြတ္ပ်ံ႕ၾကည္ႏူးဖြယ္ ဇာတ္လမ္းေလး တပုဒ္ဖတ္ရဘို႔ ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္။
တခ်ဳိ႕အရာေတြက အခ်ိန္ယူတာေကာင္းေပမယ့္ တခ်ဳိ႕ အရာေတြကေတာ့ အစီအစဥ္တက် ျဖစ္သင့္တယ္။
စကားပံုတခုရိွတယ္ဗ် လြတ္တဲ့ငါးၾကီးတယ္ဆိုတာေလ။

ကြ်န္မရဲ႕သူ ကေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္ကို ေက်းဇူးတင္ေနမွာပဲေနာ္ :)

nweminthit said...

တုိရွင္း လုိရင္းနဲ႔ ေျပာတတ္တဲ့ ပံုစံေလးေတြ ၾၾကဳိက္ပါတယ္ ..