CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, August 2, 2009

ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ေဖာ္မသူေတာ္တဲ့

ကၽြန္မကစာေပအေရးအသားတကယ္မကၽြမ္းက်င္တာပါ။
စာဖတ္စာေရးအေလ့က်င့္မရိွေတာ့လည္းကိုယ္ေရးခ်င္တာေတြ
ခ်ေရးလိုက္တယ္ေပါ့ေလ။အဲ..ဒီေန႔မွအီးေမးလ္ဖြင့္ၾကည့္ေတာ့(ကၽြန္မရဲ့အမတစ္ေယာက္စာအေရးသားသိပ္ေကာင္းလို႔
ဘေလာ့မွာနာမည္ၾကီးေနတဲ့ဘေလာ့ဂါဆရာမၾကီးေပါ့)
ကၽြန္မကိုပို႔ထားတယ္ေလ"ကိုယ့္ကုိယ္ကိုယ္ေဖာ္ မသူေတာ္"တဲ့
ဘေလာ့မွာကၽြန္မကကိုယ့္အေၾကာင္းေတြေရးေနလို႔ဆိုျပီး
ဟိုဟာမတင္နဲ႔ဒီဟာမေရးနဲ႔ဆိုၿပီးဆရာမၾကီးလာလုပ္ေနတာေပါ့
ကၽြန္မကလည္းကိုယ့္ဘေလာ့မွာကိုယ္တင္ခ်င္ရာတင္တာပဲေလ
ေရးတာကကၽြန္မကိစၥဖတ္တာမဖတ္တာကစာဖတ္သူတို႔ကိစၥပါ
ကၽြန္မကေတာ့ကိုယ့္ဘေလာ့မွာကိုယ္တင္ခ်င္ရာတင္မွာပါပဲ
ကၽြန္မရဲ့စိတ္ထြက္ေပါက္အေနနဲ႔ဒီဘေလာ့ကိုဖြင့္ထားတာပါ
ကၽြန္မဘေလာ့ကိုလာမဖတ္ရေကာင္းလားဆိုျပီး
သူမ်ားေတြကိုလည္းဆဲဆိုေနတာမဟုတ္ပါဘူး။
ကၽြန္မကိုခ်စ္ေၾကာင္းၾကိဳက္ေၾကာင္းေတြနဲ႔ကေလးေတြကို
ပညာေပးေနတယ္တဲ့ေလဒါနဲ႔ကၽြန္မမသိလို႔ေမးရဦးမယ္
ဒီဘေလာ့ဂါေတြအမ်ားစုမွာလည္းကိုယ့္ခ်စ္သူရည္းစားအေၾကာင္းကို
ေပၚေပၚတင္တင္ထုတ္ေဖာ္ေရးသားေနတဲ့သူေတြတပံုၾကီးပါ
ျပီးေတာ့ေယာက်ၤားေလးဘေလာ့တခ်ိဳ့ဆိုငယ္ငယ္တုန္းက
ဘယ္လိုအၾကြားသန္ေၾကာင္း၊အေဖအေမကိုဘယ္လိုဆိုးေၾကာင္း၊
ရည္းစားေတြထည္လည္တြဲလို႔ျပႆနာေတြျဖစ္ေၾကာင္း
စံုေနေအာင္ဖတ္ဖူးပါတယ္။
မိန္းကေလးေတြဆိုလဲေမာင့္ကိုဘယ္လိုခ်စ္တဲ့အေၾကာင္းတို႔
ခ်စ္ေၾကာင္းေတြဖြဲ႔ႏြဲ႔ျပီးေရးသားၾကပါေသးတယ္။
ဒါေတြက်ေတာ့ေရာဘယ္လိုေခၚမလဲ?
ဟားဟား..မသိလို႔ေနာ္ "ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ေဖာ္မသူေတာ္"
အုပ္စု၀င္ေတြမ်ားလားလို႔
အဲ..သူကိုယ္တိုင္လည္းမေရးဘူးမထင္လိုက္ပါနဲ႔
သူ႔အိမ္တြင္းေရးရာေတြေတာင္ေရးပါေသးတယ္။
သူ႔ရဲ့ဘေလာ့ဂါသူငယ္ခ်င္းအမ်ားစုမွာလည္းကၽြန္မလိုပဲ
ကိုယ့္အေၾကာင္းကိုယ္ေရးေနၾကတဲ့လူေတြလည္းပါပါတယ္။
ကၽြန္မေျပာခ်င္တာကေတာ့မသူေတာ္နဲ႔သူေတာ္ေကာင္းဘယ္လုိမွဆက္စပ္လို႔မရပါဘူး။


သတိေပး..ေနာက္ဆိုရင္ကၽြန္မနဲ႔ပတ္သတ္သမွ်
ကၽြန္မႏွင့္အေၾကာင္းအရာမ်ားဆိုၿပီးတင္သြားဦးမွာပါ
ကၽြန္မနဲ႔ၾကည့္က်က္ပတ္သတ္ၾကပါ။


မခ်စ္ရ

3 comments:

ျမစ္က်ဳိးအင္း said...

ဘေလာ့တခုရဲ႕ရပ္တည္ခ်က္ကေတာ့ အမ်ဳိးမ်ဳိးပါပဲ
အမ်ားအတြက္ေရးတဲ့စာရိွတယ္ ကိုယ့္အတြက္ကိုယ္ ေရးတဲ့စာ(ခံစားခ်က္ေတြ ရင္ဖြင့္တာမ်ဳိးေပါ့) ေတြရိွတယ္
ဒါေပမယ့္ ဘယ္လိုပံုစံပဲေရးေရး အားလံုးက ရင္ထဲမွာ ခံစားျပီး လက္အေညာင္းခံေရးရတာပါပဲ...။
ၾကိဳက္တဲ့သူဖတ္ျပီး မၾကိဳက္တဲ့သူ ေက်ာ္သြားမယ္ဆိုတာ ေတာ့အမွန္ပါပဲ...။
ကိုယ့္ဘ၀နဲ႔ကိုယ္ ကိုယ့္ယံုၾကည္ခ်က္အတုိင္း ေရွ႕ဆက္ပါေလ...။
အၾကံေပးတဲ့သူကလည္း ေစတနာတခုေၾကာင့္လည္း ျဖစ္နိင္ပါတယ္..။
အဆင္ေျပပါေစဗ်ာ...။

မိုးစက္အိမ္ said...

အာမၾကီး နင္ကလည္းရိုက္ခ်က္ေတြ ၿပင္းလွ
ခ်ည္းလားဟ ... အသာလုပ္ပါဟာ
ေနာက္ဆံုး အေၾကာင္းမ်ိဳးကေတာ.မေရး
သင္.ဘူး ... ငါကအမွန္ေၿပာလို.လည္း
အမုန္းခံရမွာ မေၾကာက္တဲ. နင္.ေမာင္ေနာ္...
ဟဲဟဲ စိတ္ေတြ မၾကီးပါနဲ. စိတ္ကိုေလ်ာ.ပါဟ :D :)

ရြက္လြင့္ျခင္း said...

ေဒါသေတြ မၾကီးပါနဲ ့ေလ
မေရာက္တာၾကာေတာ့ ဘာေတြၿဖစ္ကုန္လဲေတာင္ မသိေတာ့ဘူး