CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, February 15, 2009

ကၽြန္မနဲ ့Valentine's day



Valentine's day ကိုေတာ့အားလံုးသိၾကမွာပါဘုန္းေတာ္ၾကီး Valentine ကိုဂုဏ္ျပဳတဲ့ေန႔ကိုေခၚတယ္ဆိုတာ။
အဲဒီေန႔ရဲ့တခ်ိန္ကအမွတ္တရေလးကိုေတာ့ခုထိမေမ့ေသးပါဘူး။
ႏွစ္ေတြေတာ့ၾကာခဲ့ပါျပီဘယ္ႏွစ္လဲေတာ့ေသခ်ာမမွတ္မိေတာ့ပါဘူး။
Valentine's day မွာသမၼတရုပ္ရွင္ရံုမွာ Titanic ရုပ္ရွင္ကားၾကီးတင္တဲ့ေန႔ေပါ့
အဲဒီအခ်ိန္ကၽြန္မႏွင့္သူငယ္ခ်င္းႏွစ္ေယာက္ဒီကားကိုၾကည့္ဖို႔လက္မွတ္ကိုၾကိဳတင္၀ယ္ထားရတယ္ေလ
ကၽြန္မတို႔သြားၾကည့္တဲ့ေန႔ကလည္းခ်စ္သူမ်ားေန႔လက္မွတ္ကလည္း၂ေစာင္၀ယ္ေတာ့
ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္ကိုေပးလိုက္တဲ့ေနရာကဟိုးေဒါင့္စြန္းေခ်ာင္ေလးတေနရာမွာပါပဲ။
ၾကည့္ရတာကလည္းအဆင္မေျပစံုတဲြထင္ျပီးေပးလိုက္တာထင္ပါရဲ့ဲ....
ဇာတ္လမ္းကိုအဓိကထားၾကည့္ခ်င္တဲ့ကၽြန္မႏွင့္သူငယ္ခ်င္းေကာင္မေလးမွာေတာ့
စိတ္ေတြကိုညစ္ေနေတာ့တာပါပဲ။ဒီႏွစ္မွာေတာ့အေမနဲ႔က်ိဳက္ထီးရိုး၂ေယာက္ထဲသြားမွာမို႔လို႔
အဆင္ေျပမယ္လို႔ထင္တာပါပဲ။ခ်စ္သူမ်ားေန႔မွာခ်စ္သူေတြအဆင္ေျပႏိုင္ၾကပါေစ။
ခ်စ္သူမရိွသူေတြလည္းေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ၾကပါေစလို႔ဆုေတာင္းခဲ့ပါမယ္။
ကၽြန္မေတာ့အရုပ္တစ္ရုပ္နဲ႔ေခ်ာ့ကလက္၀ယ္ထားတယ္။
အေပၚကအရုပ္ကကၽြန္မအမအတြက္ေခ်ာ့ကလက္ကေတာ့ကေလးေတြအတြက္ :P


valentine's Pictures, Images and Photos


မခ်စ္ရ

2 comments:

Welcome said...

ေပ်ာ္ရႊင္တဲ့ ခ်စ္သူမ်ားေန႔ေလး ျဖစ္ပါေစနာ္
အရုပ္လည္းမရဘူး
ေခ်ာ့ကလက္လည္း မေ၀ေပးဘူး
စက္ရက္တယ္။ .. ..

Anonymous said...

အဲ့ရုပ္ကေလး ေပးပါရားတားတာ းဂို
တားတာ းကို ေပးမယ္ သူ မရွိ ရို ့ပါ ဂ်ာ....။

ဟီးးး