CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, November 28, 2008

ကၽြန္မ မုန္းေသာ


ညေနထမင္းစားျပီးခ်ိန္ဆိုရင္အေမရဲ့ကၽြန္မကိုအျမဲတမ္းသတိလိုက္ေပးေနတဲ့
"သမီး ေဆးေသာက္ေတာ့"ဆိုတဲ့အသံကိုၾကားရစျမဲပင္။
ဒါေပမယ့္ကၽြန္မကလည္းေခါင္းမာသူပီပီဟုတ္ကဲ့ပါဆိုျပီးမေသာက္ျဖစ္သည္ကမ်ားသည္။

တခါတရံဆိုအိပ္ခါနီးမွေသာက္မယ္ဗိုက္တင္းလို့ဟုဆင္ေျခေပးေသးသည္။
အေမကေတာ့ေသာက္ျပီးျပီျပန္မေျဖမခ်င္းပြမ္ေနေလေတာ့သည္။
ကၽြန္မကလည္းကၽြန္မရဲ့အမုန္းဆံုးအရာကေဆးေတြေလဘယ္ေသာက္ခ်င္ပါ့မလဲ။
ဒီလိုနဲ့ပဲေသာက္ျဖစ္တဲ့ေန့ေတြရိွသလိုမေသာက္ျဖစ္တဲ့ေန့ေတြလည္းရိွတယ္ေလ။

အဲဒီေဆးလံုးေတြကိုျမိဳခ်ရမွာကိုကေတာ္ေတာ္ကိုစိတ္ပ်က္စရာေကာင္းေလာက္ေအာင္ကိုျဖစ္ေနတယ္ေလ။
ေသာက္ရင္ေတာ့ခဏေလးပါပဲ၁စကၠန့္ေလာက္အခ်ိန္ေလးကိုပဲမေသာက္ခ်င္တာ။
အခုေတာ့ညတိုင္းလိုလိုပံုမွန္ေသာက္ျဖစ္ေနေတာ့တယ္။
အရင္ကေတာ့အေမဒီေလာက္သတိေပးေနတာေတာင္တစ္လစာေဆးေတြကိုႏွစ္လေလာက္ေသာက္ယူရတယ္။

အခုေတာ့ေဆးပံုမွန္ေသာက္ျဖစ္တာေတာင္အေမကမယံုေသးဘူးေလမေသာက္ဘူးပဲထင္ေနတုန္း။
အခုလိုျဖစ္လာတာကေတာ့ကၽြန္မသိပ္ကိုခင္ရတဲ့ေမာင္ေလးကအျမဲကၽြန္မကိုသတိေပးေနလို့ေပါ့။
သူ့လိုပဲသတိေပးၾကတဲ့သူေတြေတာ့ရိွပါတယ္။
ဒါေပမယ့္ကၽြန္မအေမ့ကိုေျဖသလိုပဲျပီးစလြယ္ေျဖလိုက္တယ္။

ကၽြန္မေမာင္ေလးကေတာ့ကၽြန္မမေသာက္မခ်င္းကိုေစာင့္ေနေတာ့ေသာက္ျဖစ္တယ္။
တခါတေလသူနဲ့မေတြ့ျဖစ္တဲ့ေန့ေတြမွာေတာ့ကၽြန္မမေသာက္ျဖစ္ခဲ့ဘူး။
အခုဆိုရင္ကၽြန္မရဲ့အမုန္းဆံုးေသာေဆးေတြကကၽြန္မအနားမွာျမဲရိွေနျပီေလ။
ေဆးဘူးေတြကိုအနားမွာယူထားရတယ္။


သူနဲ့onlineမွာေတြ့တိုင္းသူက"ေဆးေသာက္ေတာ့ေလအမ"ဆိုတဲ့အသံကိုအရင္ေပးေတာ့တာပဲ။
တစ္ခါဆိုသူမ်ားေျပာလို့ေသာက္လိုက္မိတာကိုအရင္ေသာက္ျပီးျပီဆိုလို့မေက်နပ္ဘူးေလ။
သူေျပာမွေသာက္ေစခ်င္တယ္။ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ေဆးေသာက္ဖို့သတိေပးတဲ့သူေတြရိွတဲ့အထဲမွာေတာ့
ေမာင္ေလးေျပာမွပဲေသာက္တတ္ေတာ့တဲ့အက်င့္ကပါေနျပီဆိုေတာ့ေမာင္ေလးလဲေက်နပ္မွာပါ။

မေက်နပ္သူေတြကေတာ့...............


မခ်စ္ရ

5 comments:

ဘလူးဖီးနစ္ said...

ညီမေလးေရ ေဆးမွန္မွန္ေသာက္ေနာ္။ က်န္းမာမွ ညီမေလး လုပ္ခ်င္တာေတြ လုပ္လို႔ ရမွာေလ။ ခဏေလာက္ေလးကို မပ်င္းနဲ႔ ေတာ႔ေနာ္။ လိမၼာတယ္။

ၾကယ္ျပာ said...

ဒါဆို ငယ္က အစ္မေဆးေသာက္ခိုင္းတာလဲ ၿပီးၿပီးေရာ “အင္း..” လို႕ေျပာတာပဲေပါ႕ ... ဟုတ္တယ္ဟုတ္ ... း)
ဒါေပမယ္႕ ဘာပဲေျပာေျပာ ဂရုတစိုက္ေဆးေစာင္႕တိုက္ေပးတဲ႕ ေမာင္ေလးရွိလို႕ေတာ္ေသးတာေပါ႕ ... ငယ္ ေဆးေသာက္ဖုိ႕က အဓိကပါ ... ဘယ္သူတုိက္လို႕ပဲ ေသာက္ေသာက္ ....

ဂ်ဴ၀သန္ said...

နာမည္ကေတာ့ လန္းတယ္ေနာ္...ကဗ်ာေတြလည္း လန္းတယ္။ လူေတာ့ အတိဝူး... လာတာနဲ႔ အမုန္းစာရင္းနဲ႔ တန္းတိုးတာပဲ။

Welcome said...

အခ်စ္ရဲ႕စြမ္းအားက မိခင္ေမတၱာထက္ေတာင္ ပုိေနသလားပဲ။
ေအာ္ အေမသာသိရင္ ဆဲြစိပ္ခံရမယ္ ျဖစ္ျခင္းေနာ္။ လာဖတ္တယ္။

http://winzaw-mdy.blogspot.com

Anonymous said...

အမ ေဆးေသာက္ေတာ့ေလ ..

ဟီး ေမာင္ေလးကုိေတာ္ေတာ္ခ်စ္ပုံရတယ္

မုန္းတာက ေဆးေသာက္ရမွာကုိလား

မမုန္းပါနဲ ့ေဆးေသာက္ရတာမပင္ပန္းပါဘူး

ေဆးထုိးရတာမွေၾကာက္စ၇ာေကာင္းတယ္

အားေပးလ်က္