CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, May 23, 2009

ကၽြန္မရဲ့အိမ္ကေလး



ကၽြန္မ blog မေရးတာၾကာပါျပီစာေရးစာဖတ္ရတဲ့အလုပ္ကိုကၽြန္မအရမ္းပ်င္းတာပါ။
ဒါေပမယ့္ blog ေလးဖြင့္ျပီးထဲကသူမ်ား blogေတြမွာစာ၀င္ဖတ္
ကုိယ့္blogမွာစာေရးနဲ႔စာေရးစာဖတ္ကိုေတာ္ေတာ္စိတ္၀င္စားလာခဲ့တာပါ။
ကၽြန္မအမ(အနမ္း)ကေတာ့စာေရးစာဖတ္၀ါသနာၾကီးသူမို႔
ကၽြန္မကိုနည္းနည္းေလာက္ျဖစ္ျဖစ္စာဖတ္ဖို႔အျမဲေျပာပါတယ္။
ကၽြန္မစာမေရးျဖစ္တာကလည္းေနသိပ္မေကာင္းတာကတစ္ေၾကာင္း၊
အလုပ္ရွဳပ္ေနတာကတစ္ေၾကာင္းမို႔
ကၽြန္မရဲ့blogေလးကိုပါခဏပိတ္ထားခဲ့ပါတယ္။
အခုေတာ့လည္းblogကိုအသစ္ၿပန္ျပဳၿပင္ၿပီးျပန္ဖြင့္ခဲ့တာပါ။

မခ်စ္ရ

1 comments:

kiki said...

အဟက္ ..ေစ်းဦးေပါက္ မန္ ့ရျပီေဟ့။ သီခ်င္းေတြ အမ်ားၾကီး ဆိုနူိင္ျပီး ေအာင္ျမင္ပါေစ သတည္း ။။ လိုတာေတြ ျပည့္ဝ ရေစသတည္း ။
ခ်စ္တဲ ့ အမ.
ကိကီ