CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, January 26, 2009

ေၾကြလြင့္သြားေသာညီမေလး


ကၽြန္မအခုတေလာေနသိပ္မေကာင္းပါဘူး။ဒါေၾကာင့္လဲစာမေရးျဖစ္ဘူးေပါ့။
ဘာကိုမွလည္းသိပ္မလုပ္ခ်င္ျဖစ္ေနတယ္ကၽြန္မညီမေလးလိုခ်စ္ခင္ရတဲ့
ညီမေလးမြန္မြန္ေက်ာ္ဆံုးသြားလို႔ပါပဲ။
သူမေသခင္ကကၽြန္မနဲ႔တစ္ခန္းတည္းတူတူအိပ္ျဖစ္ၾကတယ္။
သူ႔ေမြးေန႔၁၆ရက္ေန႔မွာကၽြန္မမေရာက္ေသးလို႔ဆိုျပီးေတာ့ေရာက္ေနျပီျဖစ္တဲ့
သူငယ္ခ်င္းေတြအမေတြအကုန္လံုးကိုမစားေသးပဲေစာင့္ခိုင္းထားတယ္။
အဲေလာက္ထိကၽြန္မကိုခ်စ္တဲ့သူတစ္ေယာက္ကအခုလိုရုတ္တရကၾ္ကီး
ခဲြခြာသြားေတာ့ကၽြန္မဘယ္လိုမွမခံစားႏိုင္ေလာက္ေအာင္ကိုျဖစ္ေနရပါတယ္။
ၾကားၾကားခ်င္းေန႔ကေၾကာင္ေတာင္ေတာင္ျဖစ္သြားျပီးမယံုပါဘူး။
ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့သူေဆးရံုတက္တာခါတိုင္းလိုရိုးရိုးလိုပဲထင္ေနခဲ့တာ။
သူဆံုးတဲ့ေန႔ကကၽြန္မသြားတဲ့ေနာက္ကိုသူအရမ္းလိုက္ခ်င္တဲ့ေန႔ေပါ့
အဲဒီေန႔က်ရင္မမေနာက္ကိုလိုက္မယ္လို႔သူေျပာထားတဲ့ေန႔
သူ႔ရက္လည္ျပီးတစ္ရက္ကကၽြန္မေမြးေန႔တကယ္ကိုမခံစားႏိုင္
ေလာက္ေအာင္ျဖစ္ေနရပါတယ္။သူကကၽြန္မေမြးေန႔ကိုသိပ္လာခ်င္တာေလ။
ကၽြန္မကဆူရင္လည္းမမဆူတာကိုသူၾကိဳက္တယ္လို႔ေတာင္
သူ့အေမကိုေပ်ာ္ျပီးေျပာျပေသးတယ္တဲ့။ဒီေန႔သူ႔အိမ္သြားေတာ့သူ႔အေမလည္း
ကၽြန္မကိုျမင္ေရာငိုေတာ့တာပါပဲသူမေသခင္ေလးကေတာင္မွ
ဘုန္းၾကီးဆြမ္းမွာလိုအပ္ေနတဲ့တို႔စရာကိုလွဴခဲ့ေသးတယ္onlineလဲ၀င္ျပီး
အမေတြကိုႏွဳတ္ဆက္သြားေသးတယ္။ၾကိဳသိေနသလိုပါပဲ။
ကၽြန္မလုပ္ေပးႏိိုင္တာကေတာ့သူ႔အတြက္ကုသိုလ္ေကာင္းမွဳ
တစ္ခုပဲရိွပါေတာ့တယ္။မေသခင္ကလည္းသူ႔စိတ္ၾကိဳက္အကုန္လုပ္ေပး
လိုက္ရလို႔ေက်နပ္လိုက္ပါတယ္။
ညီမေလးလည္းေကာင္းမြန္ရာဘံုဘ၀မွာေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ပါေစ...........

ကၽြန္မတို႔ညီအစ္မႏွစ္ေယာက္နဲ႔အလယ္ကညီမေလးမြန္မြန္ေက်ာ္ပံု
အမွတ္တရေလးေဖာ္ျပထားပါတယ္။

မခ်စ္ရ

3 comments:

Welcome said...

သယ္ခ်င္းေရ
သယ္ခ်င္းရဲ႕ ေဘာ္ေဘာ္အတြက္
စိတ္မေကာင္းပါဘူး။
ဒီေခတ္ေရာဂါက သိပ္ျမန္တယ္
ေန႔ျမင္ညေပ်ာက္မုိ႔ပါ။
က်န္းမာေရးဂ႐ုစိုက္ပါ။
အဆင္ေျပ ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစေနာ္ .. ..

WWKM said...

ပို႔စ္ေလးဖတ္ျပီး စိတ္မေကာင္းျဖစ္မိပါတယ္ ညီမေလးေရ.
ညီမေလးမြန္မြန္ ေကာင္းရာသုဂတိလားပါေစကြယ္။

kiki said...

ခုေလးတင္ခရီးေရာက္မဆိုက္ ငယ့္ blog ဝင္ၿဖစ္တယ္ ။blog ၿပန္ေရးနုိင္ၿပီဆိုေတာ့ မွနဲနဲစိတ္ေအးသြားတယ္ ..ဒီလိုဘဲေပါ့ေလ ။လူဘဝမွာ အစရွိရင္ အဆံုးဆိုတာလဲ ဘယ္ေရွုာင္လို ့ရနုိင္မွာလဲ ။လူတိုင္းေလွ်ာက္ၾကရမဲ ့လမ္းပါ ။တခ်ိဳ ့လဲ မီးဇာမကုန္ခင္ဆီခန္းၾကရတာေလ ။က်န္းမာေရးဂရုစိုက္ေနာ္ ။